تبلیغات
اخبار تکنلوژی روز جهان - خدمات منشی از راه دور در سایت

474bnm77s5uh5h4g1a.jpg





این مقاله از وب سایت فریلنسر shop in home برگردانده شده که در زمینه خدمات منشی از راه دور (virtual assistant) می باشد. آمارها نشان داده که خیلی از مردم در اینترنت در تلفن همراه خود دنبال بازاریابی محلی می گردند بر اساس تحقیقاتی که در انگلستان صورت گرفته نزدیک 50% از مردم به سراغ کسب و کار و بازاری می روند که در آن روز از تبلیغات محلی و در وبسایت آن را جستجو کرده بودند شصت درصد از مردم هم اطلاعاتی را که در سایت های بازارهای محلی پیدا می کنند را استفاده می کنند.

این اطلاعات بیانگر این است که بازاریابی محلی فرصت خوبی برای کسب و کارها می باشد خیلی از مشتری هایی که وفادار و طولانی مدت هستند در قسمت اصلی بازاریابی محلی می باشند.عموما بازاریابی محلی در جوار یک خدمات محلی ، رستوران و یک فروشگاه هستند مشتریانی که از این بازارها استفاده می کنند در 15 کیلومتری این مناطق هستند.

قبل از اینکه اینترنت به این صورت فراگیر شود کسب و کارهای کوچک یک تاکتیک خوبی را برای جذب کردن مشتری داشتند برای مثال لیست ارسال ایمیل:اسامی مشتریان را در یک لیست زمانی که خرید داشتند وارد می کردند زمانی که فروشگاه فروش ویژه ای داشت یا در زمان تولد برای او ایمیل ارسال میشد.

تیم های خیابانی و رویداد های محلی هم از روش های دیگری می باشند که فروشگاه ها اقدام به جذب کردن مشتری می کنند.تیم های خیابانی کارهایی مثل پخش کردن آگهی برای فروشگاه ، ثبت نام برای اضافه کردن ایمیل ، سمپلینگ فروشگاه را انجام می دهند رویداد های محلی هم مثل برگزاری مسابقات ، غذاهای لذیذ و یا هنرمندان هستند.

معمولا خیلی از مشتریانی که از تلفن همراه استفاده می کنند دنبال اطلاعات شماره تماس کسب و کار و یا مکان آن از روی نقشه می باشند علاوه بر این آن ها به دنبال مسیرهای رانندگی ، نظرات و مسائل دیگر می باشند پس کسانی که صاحبان کسب و کار هستند باید این اطلاعات را در روی اینستاگرام ، سایت و شبکه های اجتماعی دیگر بگذارند علاوه بر این کسب و کار ها می توانند مجله های آنلاین محلی و وبلاگ ها را بگذارند تا با او مصاحبه نماید.

بازاریابی محلی فقط به این معنی نیست که کسب و کار بخش زیادی از مردم در بازار محلی باشد کسانی که صاحبان کسب و کار هستند باید بدانند که چه افرادی هدف کسب و کار او می باشند مشتریان یک باشگاه که بازی خاصی را انجام می دهند می توانند با رستوران محلی متفاوت باشند و این افراد هم از جماعتی که در مسجد هستند متفاوت می باشند نمی توان گفت که یک گوشه بازار بهتر از جای دیگری است ولی برای تقسیم بندی باید آن ها را در برنامه بازاریابی خودتان قرار دهید و هدف شما مشخص باشد و تبلیغات مناسبی را انجام دهید و کمپین های تبلیغاتی را ایجاد نمایید.برای مثال تبلیغات گوگل برای بعضی کسب و کار ها می تواند مناسب باشد ولی برای بعضی دیگر مناسب نیست در کل این را بدانید که یک استراتژی تبلیغاتی چندگانه می تواند فایده داشته باشد امروزه هنوز هم در تلویزیون ، رادیو و تبلیغات چاپی هم موثر هستند ولی بستگی به روش کسب و کار شما دارد کسی که صاحب کسب و کار است باید جواب این کمپین ها را چک کند امکان دارد هزینه ای انجام دهید برای مثال در زمان قرارداد بستن با یک آژانس تبلیغاتی هزینه کنید و جواب دهی خوبی هم داشته باشید ولی در جاهای دیگر امکان دارد برگشت سرمایه ای هم برای شما نداشته باشد.بدیهی است که در بازاریابی محلی راه اندازی کردن کمپین تبلیغاتی در سطح ملی معنی ندارد اگر کسب و کار در بازاریابی کردن این موارد مثل جستجوی موبایلی را رعایت نکنند تضمینی نیست که بتوانند جواب خوبی بگیرند.اگر در یک استراتژی بازاریابی دقیق روی سن مخاطب ، موقعیت اجتماعی و درآمد آنها کار کرده باشید می توانید در دراز مدت درآمد خوبی بدست آورید.


منبع:Shop In Home Blog



تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397 | 12:02 ق.ظ | نویسنده : متخصص سئو | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.